Endringen Linda Liabø Gräfe
Orgnr.: 996 718 263
Adresse: Johan Falkbergets gate 14, 5538 Haugesund
Kontakt: linda@endringen.no
Kjøp fra Endringen.no
Når du fullfører et kjøp fra endringen.no, vil den endelige sluttsummen alltid bli vist ved utsjekk. Alle prisene i nettbutikken til Endringen.no er i norske KR, og inkludert mva.
Vi tar også forbehold ved feilpriset tjenester. Dersom en tjeneste er feilpriset vil vi informere kunden om dette, og starte en kanselleringsprosess. Ved kansellering av ordre vil kjøpssummen bli returnert til kjøper innen 4 virkedager. Vi står fritt til å kansellere enhver ordre.
Det er ingen frakt involvert i tjenestene solgt av Endringen.no. Alle tjenester som blir solgt, er digital innhold.
Ved kjøp av en tjeneste, vil denne ligge elektronisk på brukeren du oppretter ved utsjekk. Sørg derfor for at brukernavn og passord er noe du husker. Tjenestene vil bli tilgjengelig automatisk etter godkjent betaling.
- Du kan betale via VIPPS. Husk å skriv riktig nummer i utsjekk.
- En annen betalingsmåte er via ditt bankkort/kredittkort. Denne tjenesten er levert av KLARNA.
Tilgjengelighet
Dine tjenester hos Endringen.no vil være tilgjengelig i 1 år (ett år) fra kjøpsdato. Underveis i denne perioden kan du notere, lese og se filmene så mye du vil. Du har også i denne perioden tilgang til “live sendinger” som endringen.no holder. Ved passert 1 år siden kjøp, vil brukeren bli deaktivert, og innholdet vil med dette bli utilgjengelig. Dermed gjelder samtykkeloven hos endringen.no i 1 år (ett år) fra kjøp. Les mer på datatilsynet.
Angrerett
Tjenestene som selges hos Endringen.no er digital innhold, hvor du får tilgang med en gang etter kjøp. Dermed bortfaller angreretten ved aktivering og startet kurs eller andre digitale tjenester, også selv om dette ikke fullføres i sin helhet. Ved forespørsel om angrerett, kan ikke kurset være påbegynt. Endringen.no kan se om kurset er blitt påbegynt eller ikke etter kjøpt.
Forbrukerrådet fremstiller dette punktet følgende:
Tjenester som blir fremstilt og levert i digital form og som ikke leveres på et fysisk medium før utløpet av angrefristen, avskjæres angreretten allerede når leveringen påbegynnes, såfremt kravene til forhåndssamtykke og erkjennelse foreligger. Se punkt 17.5. Det vil derfor ikke bli aktuelt med noen form for kompensasjon for levert tjeneste i disse tilfellene. Les mer under punkt 13.2
Mangel ved varen – kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Ved feil eller mangler på varen som er kjøpt via endringen.no, har du reklamert innen rimelighetens tid om det skjer innen 2 mnd. Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget.
Kontakt om mangel på linda@endringen.no
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600.
Din sikkerhet
Vi har sikkerhetsløsning på nettsiden vår. Dette vil i grunn si at passord, kredittkortnummer og lignende er privat når denne informasjonen sendes til dette nettstedet. Dette gjør at du trygt kan handle hos oss uten at din informasjon blir stjålet.
Dette kan vi gjøre
Vi tar forbehold om feil/mangler ved nettsiden, og tar oss rettigheten til å kansellere ordre dersom det skulle være behov for dette.